Friday, October 23, 2009

Att ta det lugnt...


Att bara ta det lugnt och slappna av på beställning är inte riktigt min grej. Missförstå mig inte, jag älskar att bara göra ingenting eller läsa, se på film eller bara hänga i soffan med en massa tidningar. Nu är det dock så att jag blivit beordrad att ta det lugnt, blodbrist och ett riktigt lågt blodtryck ska hålla mig på sofflocket i minst två veckors tid. Åtminstone på halvtid. Kanske ska tillägga att jag väntar en tvåa vilket gör att sådana här saker ses med lite mer barska ögon. Ska bli väldigt intressant att se hur det går eftersom jag sedan jag fick beskedet i alla fall har kört på 240 km/h. Men nu ska det bli ändring på det. Tack & lov för denna blogg i allt detta, den kan vara lösningen till att få mig att stanna i soffan med en god kopp te.

No comments:

Post a Comment