Tuesday, May 3, 2011

365 Days







Kikar de största modebloggarna men har tyvärr varken tid eller ork att ta mig igenom resten av jungeln. Synd för ofta är det duktiga personer bakom med ett brinnande intresse som ofta avspelgas i roliga inlägg. Idag dök jag dock på en blogg som utmärker sig - 365 Days. Två tjejer (Mira & Thilda) på ringa 20 & 17 år som bräcker flertalet modebloggar, både svenska och internationella. Flera bloggpriser ser de ut att ha vunnit men det har tidigare också gått mig förbi. Även om mina grå rötter & inte så nyponros-färska ålder inte kommer få mig att bära det mesta som visas så gillar jag ändå det väldigt fina fotot (samtliga bilder tagna av bloggarna själva), stylingen & den fortfarande ödmjuka & brinnande tonen i inläggen. Gissar att vi kommer att se mer av de här systrarna i framtiden & bra är det - coolt med så driftiga unga personer.



Ps. Verkar dessutom som att de kommer från Nyköping - heja hemstaden min! Ds.


Bilder från 365 Days

2 comments: