Wednesday, December 23, 2009

Grankavalkad









Om du inte redan gjort det gissar jag att det kanske sker i just denna stund - just det, pynt av granen. Vi har haft vår i 1,5 vecka redan och var lite oroliga för att den skulle krokna men än så länge står den så fint kvar med sina färger i rött, silver och grönt. Kungsgran är att rekommendera, riktigt fin och stadig sak. Imorgon smäller det. Årets mest givmilda dag. Och förmodligen den fetaste. Oj, vad här skall ätas. Maten trillar ur skåp och luckor när man tittar in. Om det blir lite färre inlägg under dessa dagar beror det helt enkelt på att tjocka släkten är här och det sociala är ju inte direkt att leva med en dator i knät. Eller så har köttbullarna tagit kol på mig så att jag inte orkar lyfta det feta fingret mot datorn. Men något kul ska nog kunna dyka upp & framförallt meddelar jag imorgon hur mkt pengar den lilla kampanj jag drog igång för ett tag sedan genererat. X antal kronor till de barn som behöver det mest genom Plan., från dig och mig. Ha nu en riktigt bra kväll innan tomten knackar på dörren!


No comments:

Post a Comment