Tuesday, December 15, 2009

I bröllopstankar?








De här fantastiska bilderna från The Nichols Blog får en att känna lust till ytterligare ett bröllop (med samma man dock)! Eller kanske bröllop för första gången för andra. Helt underbara detaljer och färger, nästan så fint att man knappt tror att det är på riktigt. Amy & Greg heter brudparet som gift sig i Austin, Texas. Bakom bilderna och bloggen står det äkta paret Jennifer & CJ Nichols. En perfekt sida för inspiration till bröllop, förlovning och hur bilder kan tas och hur upplägg kan göras utan att bli stelt eller traditionellt.

6 comments:

  1. Ser väldigt mysigt ut och grönt och skönt! AJ

    ReplyDelete
  2. väntar på ett frieri !
    Vill ha en mysig och avslappnad bröllopsfest- mera tips emotses.
    Carro

    ReplyDelete
  3. hoppas frieriet kommer snart, C! Lovar återkomma med mer tips när jag stöter på liknande upplägg. Helt underbar fotograf och setting. Ax

    ReplyDelete
  4. Oj då. Jag får nog äta upp att jag inte tänker gifta mig. Nu har jag totalt ändrat mig. Åh så fint! Klänningen, buketten, stället, ballongerna, ALLT! Verkligen hur fint som helst.

    Kul blogg förresten. Vet inte hur jag kom hit, men jag kommer tillbaka varje dag. Tack tack! :)

    ReplyDelete