Wednesday, December 9, 2009

Vid sidan av sängen






Är på jakt efter nya nattduksbord då de vi har är mer snygga än praktiska. Rakt igenom ruttna ur praktiskt synvinkel faktiskt...En bok går knappt in och något i A4-storlek är inte att tänka på. Därmed förlorar denna möbel lite av sin vits i mina ögon. Vill ha något för förvaring och gärna en möbel som är fin som ovan exempel. Älskar den översta varianten med äldre små byråer i olika färger. Personligt, praktiskt och hur snyggt som helst. Gissar att det blir second hand eller auktion på detta uppdrag. Game is on!
Bild 1 & 2: Homes & Gardens
Bild 3: Sköna Hem
Bild 4: Sköna Hem
Bild 5 Sköna Hem

2 comments:

  1. Båda borden på översta fotot är helt otroligt fina! Hoppas du hittar liknande och skulle jag springa på sådana någonstans så lovar jag att höra av mig.
    Ha en bra kväll! Anna

    ReplyDelete
  2. Tack! Tar gärna emot alla tips jag kan få! Kram & grattis på namnsdagen :)

    ReplyDelete