Thursday, November 4, 2010

Tack!


Vilken vecka! Hur glad blev jag inte när Jennie nämnde Anna Gillar som fin inredningsblogg och nu Frida på Trendenser på temat grönt från inlägget häromdagen. Tack både Frida och Jennie för att ni nämner, det gör mig så glad att ni hittar något ni gillar. Det är inte utan att jag lägger en hel del tid på att hitta fina saker och även om jag gör det mycket för mig själv så är det självklart en extra bonus om någon hittar hit och inspireras. Grönt är utan tvekan en av de bästa färgerna att leka med. Har skrivit flera inlägg med grund i just denna färg som ni bland annat hittar här, här, här, här, här, här, här & här. Kunde inte ta med alla för då tröttnar ni innan ni ens börjat...
Bild via We Heart It

2 comments:

  1. Hittade dig via Trendenser. Kul med en ny blogg att kolla in.
    /Marie
    www.aschebergsgatan24.se

    ReplyDelete